14

Twoje dziecko wciąż się przeziębia? Sprawdź 5 szybkich sposobów na odporność!

Nie możesz słuchać kaszlu swojego malucha? To już kolejny raz, kiedy złapał przeziębienie i zastanawiasz się, co podać na wzmocnienie odporności u dziecka? Dla wszystkich mam, w tym trudnym okresie jesienno-zimowym, prezentujemy 5 sprawdzonych sposobów na wzmocnienie odporności maluchów. Wprowadź je do codzienności swojej rodziny, a sytuacja z pewnością się poprawi.

  1. Łyżeczka tranu każdego dnia

Fish Oil Capsules On The WoodTran z witaminami dla dzieci to jeden z najlepszych żywieniowych wyborów na odporność. Doceniany od pokoleń tran jest bogatym źródłem kwasów tłuszczowych omega, a dodatkowo wzmacniany witaminami jest niemal doskonałym remedium na problemy z odpornością. Nie bój się jego smaku – nasz tran dla dzieci w syropie jest owocowy i pyszny.

  1. Godzina na dworze

Wszyscy jesteśmy zapracowani, ale godzina dziennie na świeżym powietrzu sprzyja zarówno maluchom, jak i rodzicom. Aktywność fizyczna to lekarstwo na wiele chorób i stres, czas wspólnie spędzony razem to relaks, a dotlenienie organizmu jest dziecku niezbędne dla silnej odporności.

mycie-rak

  1. Pamiętajcie o myciu rąk

Higiena jest ważna w profilaktyce przeziębień. Naucz swoje dziecko częstego mycia rąk, aby uniknąć przenoszenia zarazków i ich rozprzestrzeniania się. Po powrocie ze szkoły/przedszkola, przed jedzeniem, przed pójściem spać – to niezbędne minimum.

  1. Mieszkanie antygrypowe

Zainwestuj w nawilżacz powietrza lub kładź na kaloryferze mokre ręczniki, aby uniknąć suchego powietrza w mieszkaniu, które wysusza śluzówki. Wietrz mieszkanie przed snem i pamiętaj, żeby temperatura w nim nie była zbyt wysoka – optymalną będzie 21 stopni.

  1. Pamiętaj o wypoczynku

Dziecko potrzebuje długiego snu, aby się zregenerować i działać prawidłowo. Wzmacnianie odporności u dziecka to więc także dbałość o jego odpowiednio długi sen i odpoczynek. W okresie gryp i przeziębień nie pozwalaj swojemu podopiecznemu na komputer czy telewizor do późnych godzin nocnych.